trött tröttare tröttast...

som rubriken lyder, jag är så fruktansvärt trött.. natten har inte alls vart bra nova har vaknat ett x-antal gånger. vet inte riktigt varför men det har hon iallafall gjort. jag har hämtat över henne till våran säng 3-4 gånger och där ligger hon, vrider & vänder och sparkas och håller på´när hon sover och även satt sig upp tatt ut nappen och sagt "hej, mamma & pappa" haha..sen när hon somnat ordentligt har jag lagt henne i sitt rum igen, men sen har hon vaknat och samma visa igen..  så när klockan ringde i morse & hon låg så sött brevid mig så stängde jag av alarmet ringde dagis & sa att hon skulle komma vid 10 istället :)

annars har jag vart på jobbet en stund sen mött upp min mamma i stora staden för göra lite ärenden, vi käkade även på jensens böfhus & jag fick köpt mig ett par skor :) visar sen!

Nova fick ta sig en liten powernap då hon bara sovit 30 min på dagis, så dags att väcka henne & sen ska vi börja laga lite mat och även plocka iordning lite här hemma..

2 bilder från idag

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså har eran natt varit ett helvete med Nova också, hmm himla skumt visst! Dock så sa Marie (Kevin's farmor) som passat honom idag att han vart jätte lös i magen, så vi misstänker därför men vem vet. Kul att se er förut! Fina ni två är <3

2012-09-05 @ 16:16:43
URL: http://Sandracederbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0