glad nova - glad mamma


idag när jag hämtade Nova på dagis va jag lite spänd över hur det hade gått med tanke på att hon vart lite ledsen dom andra dagarn, men idag hade det gått jätte bra! hon hade lekt en massa, ätit bra & till&med sovit i 2 timmar.. kändes himla bra att få höra det! och nu får vi bara hoppas att det fortsätter så :) hon va lite ledsen när jag lämnade men sen hade som sagt allt gått bra! yeeey - glad mami.

när vi kom hem hade mikael gjort mat, spagetti med köttfärssås va riktigt gott sen fick vi även fin besök av amanda & michaela :)

vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer idag men såhär gött sov mitt hjärta i morse när jag va illa tvungen att väcka henne, finaste tjejen i världen - ajjemen!! <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket :)

Ha en bra kväll!!

2012-09-03 @ 17:44:00
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Michan

Tänk att dom sover så gott när man har en tid att passa men resten av dagarna är dom uppe med tuppen :)

2012-09-04 @ 09:59:34
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0