underbara lördag.

veckan har gått fort, och den har framförallt varit rolig! började på mitt nya jobb i tisdags på ett café som är min pappas har gått upp 5 varje morgon vilket jag inte alls är van vid vilket har resulterat i att jag somnat på soffan vid 9 varje dag, så denna helgen känns extra bra och väldigt uppskattad. jag fick sova till 9 idag och sen hade vi en mysig frukost tillsammans.
 
Nova har precis sovit middag så jag tänkte att vi skulle hoppa in i duschen och sen får vi se vad vi ska hitta på idag, hade velat åka till IKEA för att kolla på nya möbler till hallen som vi målat om (för ett tag sen men vart alldeles för lata och inte köpt nått än).
 
ha en trevlig lördag allesammans!
(blev väckt av mina älsklingar i morse som busade love!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0