helgen

haft en grymt bra helg, va ute i fredags och firade michaela som kommit hem från oslo himla trevligt att träffa alla gamla tjej kompisar igen :) igår va jag med min kära mor, syster & glenn vi åkte iväg på lite äventyr sen hem till dom och grillade va sjukt seg igår blev inte mycket sömn från fredagen till lördagen men kunde endå inte somna igår kväll då mikael va ute med sina kompisar, haha jag är sån fjant för jag kan nästan inte somna när inte han är hemma men efter några timmar vaknade jag av att någon kröp ner under täcket och höll om mig, då kunde jag somna gott igen :).
nova vaknade 5 idag?! helt sjukt, fattade ingenting somnade som tur va om igen efter en stund men jag fattade noll när jag kollade på klockan.. åkte hem till min kära bror & hans tjej hannah senare på dagen och har vart där fram tills halv 9 ungefär, har haft en jätte mysig dag med god mat & massa mys som vanligt :)


image description
2 bilder från idag, god mat & världens finaste tjej <3

image description

min lilla tuffing till dotter, mami loves you <3
bild från lördagen

image description

hotmama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0