gårdagen

igår började dagen med att Nova sov till 09:45 ungefär, hur skönt som helst. sedan va det bara att fixa iordning sig och bege sig in mot stan där vi skulle möta upp bästa sandra & bästa kevin vi strosade runt inne i stan käkade taco bar på lydias och tog en fixa på expresso house min & sandras syster kom även och joinade oss, en helbra dag som slutade hemma med min kärlek, våran underbara Nova & min fina lillasyster patricia :)

hade bara suddiga bilder från gårdagen så tog dom 2 översta bilderna från sist vi sågs,
kolla in kevin hur jävla underbar som helst & självklart min gos också <3

image description
lilla kärleksparet!


Kommentarer
Postat av: Sandra

dom är helt underbara våra barn! och du är lika underbar du melinda! glad att vi fått kontakt, hihi <3

2012-05-02 @ 19:56:31
URL: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0