@work

jobbar och står i fortfarande, idag är jag faktiskt jätte trött.. måndag brukar ju vara en sån dag! har ju inte direkt vart speciellt drag här inne på bloggen, hoppas på att det kommer snart. men som sagt, inte första tanken på när jag kommer hem från jobbet utan det är ju självklart min underbara dotter & självklart min underbara mikael :) blogg.se appen suger totalt, hade den funkar så hade det kanske kommit upp några fel inlägg här men men.. annars är allt bra, helgen har vart kanon & vi har gjort en massa saker - skriver mer om det sen (hoppas jag) förra helgen va vi på baby & barn mässan va även ute och firade mikael som fyllde 21 år va en kanondag.. Nova har även fått en massa nya kläder & lite nya leksaker får visa bild sen (imon? när jag har tid, haha). nu ska jag fortsätta jobba efter min lilla rast, slutar klockan 2 idag SKÖNT!

just de, om det är någon som vet hur man flyttar ut sido menyn så den inte hänger ihop med inläggen så får ni gärna kommentera och förklara hur man gör, vill ha bredare inlägg :)

här är min älskade tös igår på allum :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0