måndag

gud va mycket det skrivs här inne, hinner ni ens läsa alla inlägg? - skämt och sido. händer ju inte ett skit här inne! Men iallafall idag är det måndag (igen) 2 veckor kvar tills jag har semester i 3 veckor, känns underbart.. hoppas dessa 2 veckor går ruskigt fort! även fast jag storm trivs på mitt jobb så vill jag vara hemma med min underbara familj & bara njuta! Vill gärna hitta på nått också när jag är ledig, vet dock inte vad bara... nått att tänka på tills dess.
 
Annars då.. idag jobbade jag från halv 7-2 åkte sen hem & hämtade Nova & blev upp plockad av mamma & åkte hem till våran goa gamla arbetskompis Therese & hennes son Wilton.. wilton & nova stormtrivdes tillsammans och sprang runt och lekte och busade, aldrig sett henne leka med någon så förut.. gud våran lilla tjej har verkligen blivit så stor! Va jätte skoj att vara där & se hur dom bodde vilket va helt fantastiskt fint & träffa Therese igen (är hur tomt som helst på jobbet utan henne)! Här kommer en bild från idag.
goa ungar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0