uddevalla

gud, jag är helt slut! igår åkte vi hit till Uddevalla för att hälsa på mikaels pappa & hans familj.. åt god mat & fick lite julklappar och sådär, Nova va vaken nästan hela dagen igår vilket hon inte brukar, så när klockan blev 9 så tänkte jag att hon skulle somna för det brukar hon ju göra.. men icke, runt 12 halv 1 inatt somnade hon, antar för att det va ganska mycket nya intryck och med en massa djur i huset så kanske det inte är det lättaste att somna. inte vet jag men hon ville iallafall inte sova, plus att igår vaknade hon vid kvart i 8 och ville gå upp, hon brukar vakna 9 halv 10.. idag vaknade hon halv 8 så jag gick ner gjorde välling och efter att hon ätit så somnade hon om igen, men endå jag är helt slut, trött morsa – ajjemen!

idag har vi även vart nere på Torp och kollat, fick köpte lite nytt till mikael kollade även på barnkläder och ville köpt lite men mikael stoppade mig.. har ju precis tvättat upp nya kläder till Nova och jag skojar inte, det är hur mycket som helst.. så blir ingen mer shopping till Nova på ett tag (kanske när inte Mikael är med) haha.. nä ganska onödigt att köpa när man har så mycket men endå. Mikael hatar ju att gå i affärer och i stan överhuvudtaget (hatar människor säger han) han får verkligen panik så ner till Torp är typ det enda stället jag får med han till där kan man gå utan att behöva trängas med andra folk vilket är ett stort måste när Mikael ska med :) nu väntar vi bara på maten sen blir det mys i soffan hela kvällen och jag hoppas verkligen att Nova vill sova runt 9 idag, min älskade tös!

bjuder på lite bilder som tagits här i Uddevalla.

 

 

20120106-182236.jpg20120106-182507.jpg20120106-182618.jpg20120106-182655.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0