tisdag

idag är det tisdag vilket för mig & Nova innebär att gå till babyöppet/öppnaförskolan. va lite tveksam imorse om vi skulle gå dit eller inte för jag va jätte trött men sen tog jag mig i kragen och gick dit, vill inte att Nova bara ska sitta inne utan få komma ut lite, leka & träffa andra barn. sen tycker jag att det är kanon kul att dra ner dit, träffa andra mammor och prata av sig lite.. vi va hemma vid 20 i 4 och då satte jag igång med maten som idag blev korvstroganoff riktigt gott! sen har det inte hänt allt för mycket här hemma har diskat, plockat iordning lite & lekt med min underbara dotter, hon har blivit så himla busig! hon ålar ju iväg hus snabbt som helst här hemma & på 2 sek är hon borta hon ålar alltid dit hon inte får vara självklart.. så säger man till henne "Nova nej" så kollar hon på en skrattar och fortsätter dit hon ska, haha. gud va jag älskar den ungen, får inte nog!


min busunge på öppnaförskolan idag <3




Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej gumman! Välkommen till Blogg.se ;D Hoppas allt är bra med dig å din underbart söta lilla tös! :D Ses snart?! :) Puss Johanna

2012-01-18 @ 10:47:20
URL: http://johannawesterberg.blogg.se/
Postat av: Melisa

Hon ser ut att trivas!Minns när min lille kille var så liten var öppna förskolan en av de värsta aktiviteterna mamma kunde hitta på ;) de är så olika de små liven

2012-01-22 @ 14:52:09
URL: http://mmdlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0