nyår

på nyårsafton va vi också hemma hos mamma & glenn, åt founde och sen gjorde jag chokladfondant :) satt och spelade kort och hade roligt hela kvällen, min bror & hans tjej va även där. sen när klockan blev 12 gick vi upp på deras altan och checkade in alla raketer, mäktigt att stå där uppe faktiskt. man ser allt! har ju aldrig upplevt det så eftersom att jag alltid har festat med mina vänner på nyår. Nova sov genom allt oljud, trodde hon skulle vakna för det lät så in i heeelve men icke, sov som en stock :) när klockan blev halv 1 stack jag & mikael ner till våra vänner som firade nyår, Nova sov med mormor så vi passade på. va jätte kul att träffa gamla kompisar! hade iallafall en jätte mysig nyår.

2011-12-31
Collage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0