jobb

fick jobba idag igen på dagiset, började 07:30 så nu sitter jag på min rast :) jäkligt härligt att jobba faktiskt, men endå gott att man börjar lite sakta. jobbade i förregår, va hemma igår jobbar idag och sen är det helg.. hade nog inte pallat dra igång fullt med en gång, haha.. slutar iallafall 4 idag då ska jag hem till mina favoriter och mysa hela dagen/kvällen. funderar på vad vi ska äta idag också, hade behövt åka och handla men men.. jag har så himla mycket ideér på G, vill göra så mycket men eftersom att jag är en sån tankspridd person så börjar jag oftast på en massa saker samtidigt så blir det aldrig klart.. har pratat med min pappa och han gör mig verkligen taggad, har velat göra en sak jätte länge men aldrig fått tummen ur, pratade med mamma om detta för länge sen sen tog jag tag i det i början på denna månaden och sa att så fort vi får pengar ska vi åka & fixa detta så på söndag ska vi ta oss en tripp för att köpa det som behövs så hoppas jag att jag lyckas :)¨

snart är min rast slut så ha en fortsatt trevlig dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0