trötter...

min mor va nyss här och hämtade deras hund som vi passat idag då hunden blivit opererad och kliar sig hela tiden så fick passa henne en stund idag. Nova vaknade vid halv 11 idag helt sjukt men med tanke på hur hon va i natt så är det ganska förståeligt, fick höra av Mikael när han vaknade att han vart uppe med henne i natt vid 2-3 tiden och lekt en timma för hon vaknat hum, inte alls likt våran tjej! som sagt, hoppas på en bättre natt.. hon somnade även igen runt 1 och då passade jag på att sova en stund också, va helt slut då jag inte alls sovit bra i natt och gick upp vid 6 då klockan ringde hade ju tänk jobba men icke sen kunde jag självklart inte somna om. min hals gör ännu ondare än förut och jag har märkt att Nova är lite hostig. hoppas iallafall att det inte blir värre för någon av oss, sjukstuga nu till helgen är nått vi helst vill slippa :)

mitt lilla matvrak i morse <3

image description


har försökt ladda upp detta inlägg på appen i ca en halvtimma men det funkar ju fan inte!
så va nu tvungen att ta fram datorn och skriva det, FETT störande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0