stressvecka.

vill egentligen bara ligga på soffan idag känner jag, har vart mycket nu i veckan.. inte alls van vid det. har jobbat varje dag sen stuckit iväg direkt efter jobbet det har vart lägenhetsvisning, anställningsmöte?, handlat, vart och käkat mat hos farmor & idag ska jag iväg på någon typ av hjärt lungräddning på öppnaförskolan (utan Nova) från 6-9.. det orkar man nog efter en arbetsdag 9-17 men det kommer nog vara lärorikt och mycket bra information :) har inte vart så jätte aktivt här på bloggen men har inte så mycket att skriva om egentligen heller känner jag, jobbar hela tiden nu kommer hem leker, busar & myser en massa med min gose. hon har börjar göra så mycket nya saker, helt sjukt blir verkligen ständigt imponerad av henne! får ta och skriva någon dag allt hon börjar göra, nu måste jag ta på mig & gå till bussen..

ha en fortsatt trevlig dag allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Novalie

Ja den är riktigt snygg den tröjan! Och tack så himla mycket! Jag älskar väskan :)

2012-03-10 @ 14:21:38
URL: http://thereselippens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0