new in!




beställde hem 2 par nya skor förra veckan, jag är absolut ingen sån tjej som har mycket skor och absolut inte klackskor.. men dessa kostade bara 139 kr styck - rena kapet ju! & är från nelly.
sen har jag ingenaning om när jag ska använda dom men mina fötter lär ju inte växa mer nu och det kommer alltid komma tillfälle :) jag som älskar blått va illa tvungen att beställa dom (bilder ger ingen rättvisa!!) och svarta vanliga behövs alltid!

om ni också vill köpa skor, kläder, prylar från halvapriset av va dom brukar kosta (märkes bl.a..) så kommentera nedan och skriv eran mejladress så "bjuder" jag in er på denna sidan då båda 2 tjänar på det.

nästan varje dag klockan 12 kommer det nya erbjudanden som ligger uppe i 4 dagar och sen tas dom bort, nu i dagarna kommer ett erbjudande om nespresso maskiner vissa under 500lappen och en sån har jag tänkt skaffa mig!


Kommentarer
Postat av: Jeanette F

Hej Melinda!

Läste nyss din blogg om ngn sida där man kunde köpa saker till billigare pris under vissa dagar. Jag hade gärna velat bli inbjuden dit om du kan, och d fortfarande går.

[email protected]

2012-03-22 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0