tidig morgon

godmorgon gott folk!
har vart vaken sen halv 7 ungefär, vad hände där liksom?
gick & la mig i sängen runt halv 2 igår och somnade inte förens säkert 3!
så är man pigg när man vaknar halv 7 eller pigg är jag la nog inte men kan inte somna om iallafall.
jobbigt när sånt där händer, det är ju inte direkt så att jag kan gå & lägga mig när jag
känner mig jätte trött igen, då har jag ju en liten sessa att ta hand om..
blir att lägga sig tidigt idag istället, kan behövas behöver komma in i lite sovrutiner för mig själv
Nova sover hur bra som helst under natten och vaknar inte på morgonen förens vid tidigast 9.

igår va jag faktiskt och lämnade tillbaka den vagnen som jag köpte på blocket häromdagen,
den fungerade inte alls som den skulle så det ville jag icke ha!
sen åkte jag till allum med amanda handlade lite och sen iåkte vi hem.
men va säkert borta i 4 timmar
Nova sov mestadels hela tiden, har en sån snäll dotter !!
när jag kom hem ser jag att älsklingen har möblerat om i vardagsrummet
och städat i ordning, blev faktiskt bättre såhär i v-rummet.

nu ska jag plocka iordning lite här hemma, har ju endå inget att göra haha :)
ha en kanon dag allesammans !

20111122-074947.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0