kanon dag!

har verkligen haft en kanon dag!
himla skönt att komma ut och umgås med folk!
mötte upp sandra & hennes kevin vi tog tåget till allum
och mötte 3 andra mammor med deras barn :)
det va en liten kille på 1 månad lucas om jag minns rätt, en liten Thea på 2 månader
en till sessa på snart 5 månader som heter Alice, sandras kevin är 10 dagar yngre än Nova
och sen min lilla prinsessa som va äldst så det va lite blandat :)
vi tog en fika & sen hem till johannas kompis som bor nära allum,
tog en fika där också och satt och tjöta :)
sen va jag hemma vid kvart i 5 och sen dess har jag inte gjort alls för mycket
lagat mat & tatt mig ett bad.
ska snart gå & lägga mig

imon är det städning här hemma som gäller
tänkte byta lite gardiner & sådär :)

 

här kommer en bild från idag :)
världens finaste lilla prins (Novas framtida kille) & Nova!

20111108-000033.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0