jobb fråga

hallå där!
har fått 2 frågor där ni undrade varför jag ska börja jobba när Nova bara är 6 månader
anledningen till att jag har gått på 2 jobb intervjuer är för att mikael jobbar som målare
nu under vintern så kanske det inte finns tillräckligt med jobb så han kanske måste ”gå av”
nu under vintern för att sedan komma tillbaka till våren och jobba..
mikael har heller inte vart medlem i A-kassan tillräckligt länge för att få ut dom pengarna vi behöver
så mikael ska ta ut sin pappaledighet om han nu inte får jobba
det är inte alls säkert att mikael inte får jobba kvar
men det känns skönt att ligga steget före, att jag har jobb ifall att han skulle få gå :)

dessa på intervjuer har vart på El corazon & Bryggeriet två restaurang/nattklubbar som ligger på Avenyn Göteborg
jag vill egentligen inte alls jobba på nått av dom pga sena arbetstider
jag vill ju faktiskt vara hemma med min sessa på dagarna
så har 2 andra jobb på G (7-4 jobb) så hoppas att jag kan lösa det istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0