första novembetr

idag är det första november, helt sjukt.
mindre än 2 månader kvar till julafton – vad hände med detta året egentligen?
allt har ju gått så sjukt fort!

igår va jag & nova iallafall på babymassage,
vi masserade armar igår innan har vi gått igenom ben & mage.
men det är roligt, Nova tycker om det om total deckar efter.
när vi kom hem gjorde jag mat & hallonpaj blev kanon gott!
när klockan var 7 gick jag hem till nathalie, hon skulle göra folieslingor i mitt hår
gaaah det tog hundra år, och jag som har världens damp fick lite smått panik tillslut
att vara sitta där.
resultatet blev sådär, vi gjorde blonda & bruna slingor men dom bruna syns inte ett dugg – konstig!
sen kom jag hem vid 11 och då va det sängen direkt ungefär
så det har ju inte vart mycket uppdateringar på bloggen direkt..
nu ska jag börja göra iordning mig & nova för vi ska till öppnaförskolan idag :)
ha en kanon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0