sömnlös

goood morning! sitter just nu i sängen och kollar på tv, vaknade 10 över 4 imorse och har inte kunnat somna om sen dess. äsch mig gör det inget, men lite senare hade vart gött att vakna nu ligger jag och väntar på att min älskling ska vakna så jag kan gå upp och börja fixa i lägenheten, men det lär ju ta ett tag han är ju inte den morgonpigga typen.. igår va jag iallafall i ullared med min finaste mami, syster och mammas jobbar kompis plus hennes dotter, trevligt fick köpt en massa och faktiskt inte så mycket onödigt för en gångs skull :) funderar på om jag ska sätta mig i soffan med en kopp the och fortsätta att kolla på första säsongen av true blood för andra gången eller stanna kvar i sängen, det återstår att se. bebis vill iallafall inte sova märker jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0