:)

nu när mitt lilla hjärta ligger och sover tänkte jag passa på att skriva lite :)
idag fyller jag 20år och den har bara spenderats här hemma med min lilla nova
har även lagat en jätte god lasagne så min kärlek blev glad när han kom hem från jobbet för det är hans favorit mat.
sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer här hemma.
på lördag ska vi fira att jag fyllt år hemma hos min mamma med familj & lite vänner,
blir en lung kväll med tanke på att jag faktiskt har barn nu, bara god mat och trevligt sällskap :)
har även fått en tidig present (fick den i lördags) en jätte fin bärbar data.
så då blev jag glad!

imon ska jag och snuttan till BVC för vanlig kontroll,
gör det en gång i veckan och hon följer den kurvan jätte bra.
trodde att jag skulle ha jätte svårt att amma i början men icke de,
det flyter på som bara den & jag är som en liten kossa.
allt annat går också jätte bra och jag stormtrivs som mamma
är helt kär älskar att bara ligga & kolla på henne när hon sover. mammas älskling <3
visserligen är det ju självklart lite tråkigt nu när dom är så små,
det händer ju liksom inte så mycket men det kommer ju :)
hon är dessutom jätte stark i nacken, verkligen jätte stark!
nu ska jag passa på att bädda rent i sängen medans hon sover,
men här kommer lite bilder :)

 


 

<3 <3 <3
mammas fina nova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0