YESTERDAY

va ju på ikea igår med mamma, lillasyster, hannah
min moster + kusiner sen kom min storebror förbi också.
käkade julbord & vi satt där i 2 timmar tror jag.
maten va helt okej faktiskt trodde de skulle va jätte kass mat men ja helt okej.
sen tog vi en liten tur inne på ikea också, fick med mig lite ljus hem ett måste när man är på ikea
blev 3 stora vaniljdoftljus, älskar vanilj ljus!! luktar så gott
sen vanliga värmeljus, sen 2 röda julblommor
så det är jag är resten av alla människor som vart på ikea som har dom nu, haha.
va ju som sagt och kolla på systemkamera också inne på el giganten
skulle åkt till media markt också men det blev för sent
den jag kollade på var…

IMG_3896

fick ingen bild på själva kameran men fotade detta så jag skulle komma ihåg vilken det va haha,
men den va dyr iallafall & den bästa sa dom i affären..
vill man ha en systemkamera så får man ju va beredd på att det kostar också.
men jag vill verkligen ha en så funderar på att köpa :)

annars.. i helgen har det inte hänt allt för mycket
min lillasyster va här i lördags och bakade med mig :)
vi gjorde lussebullar, pepparkakor & rocky roads
första gången jag julbakat utan mamma haha. men allt blev jätte jätte gott!!
annars har jag bara myst med min lilla familj
käkat revben, kollat på film, lekt & myst!

 

nu ska jag göra iordning här hemma
fattar inte hur det kan bli stökigt igen när man plockar och fixar varje dag!
lägger upp bilder från helgen senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0