julkänsla

julkänslan börjar sakta men säkert krypa fram nu
det snöar just nu för första gången i år, myyys!
imon ska jag ner i källarn och leta fram lite julsaker, har inte fått upp nått ännu
eftersom att vi vart bora hela förra veckan och igår va jag föör trött för att gå ner och hämta upp de
sen funderar jag på om vi ska ga någon gran i år eller skippa det
Nova är ju i full gång här hemma ska hon då fram där och pilla. hum tror inte de.
sen ska vi ju endå inte vara hemma vid jul
men det är fint och mysigt att bara ha granen där, man ska ju faktiskt ha gran under jul
men tror nog att vi skippar det i år..
får nog allt bli lite julbakande i helgen också, mycket som ska göras nu inför jul!
stress stress stress

ljus

(bild lånad från google)
nu ska jag krypa mer brevid min älskade Mikael <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0