im back!

som ni alla märkt så har inte bloggen vart i full gång om man säger så..
har inte alls haft lust att skriva, har knappt suttit vid datan heller.
men nu ska jag försöka ändra på detta igen :)

jag, Mikael & Nova bodde ju som sagt i min mamma & plastpappas hus hela förra veckan
men min lillasyster Patricia & hund.
har haft det kanon mysigt och moster Patricia är verkligen SÅ himla duktig med Nova
plus att jag och min kära syster alltid har så roligt tillsammans :)!
Men det va himla skönt att komma hem igår, till sitt egna
Nova har vart extremt krävande och gnällig hela veckan
har ingenaning om va detta beror på, men när vi väl kom hem va allt bra igen
kanske bara inte tyckte om att vara borta?
hemma hos mamma ville hon inte alls leka själv på golvet
inte ens när jag satt med henne, gick bra i 5 min men inte mer
här hemma älskar hon att leka & åla runt på golvet
man kunde inte lägga ner henne i hennes säng (dom har köpt en resesäng till Nova)
här hemma lägger man ner henne och hon somnar direkt.
så det va inte mycket som passade lilla sessa, men som sagt nu är allt bra igen :)

mammas goa sessa, jag älskar dig!

gosi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0