FÖRSTA TAND

förra veckan när pappa Mikael kände lite i Novas mun efter någon tand
så hittade han en!
en som håller på att pluppa upp :)
jag trodde först att han skämta men när jag sen kände så va det nått litet vasst där nere.
kanske därför hon vart så grinig det senaste och dregglat en massa.
jag är jätte glad att det nästan tatt 6 månader med tanke på att jag fortfarande ammar
inte lika ofta längre men endå.
har ju hört massa historier om barn som biter osv, aj!
så jag tycker att det är himla skönt att den första kom nu :)

IMG_3943
IMG_3944

biter på lilla fingret, klias säkert i sessans tandkött.
typiskt att bitringen är borta nu när första tanden kommit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0