BIO MED ÄLSKLINGEN

Min plastpappa kom & hämtade Nova för en stund sen..
jag & mikael ska iväg på bio idag
så mormor, plastmorfar & moster ska passa henne :)
känner redan lite panik, haha.
men Nova älskar att vara med mormor & moster så det ska nog gå bra.
kände att det va dags för mig och mikael att göra nått tillsammans
och inte bara vara mamma & pappa utan även kunna åka iväg och
bara vara oss, vi tillsammans han han&jag
tycker att det är viktigt!
så man inte glömmer bort varandra
även fast jag & mikael pussas,kramas,skojar,cpar som vi gör heela tiden
här hemma så behöver vi endå våran egentid :)
så ska bli riktigt mysigt tycker jag allt.

jag har ingenaning om vilken film vi ska bara..
jag vill se breaking dawn men det vill absolut inte Mikael!
så får se vilken det blir
kanske slutar med att vi går på varsin bio?! haha
nädå, vi ska nog kommer överrens om nått :)

 

en liten Nova, inte ens en månad gammal!
mamma älskar DIG!

IMG_0583

& jag älskar dig min kärlek <3

Thorup iphone 183


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0