söndag

nu börjar det närma sig, bara 3 veckor kvar! helt sjukt va tiden har gått fort.
hela min graviditet har vart jätte bra, inga problem överhuvudtaget
gått upp 8 kg än så länge vilket inte alls är speciellt mycket & det tackar vi för.
inga rygg problem och ja allt har vart kanon verkligen, har världens finaste mage 
som jag garanterat kommer att sakna när den är borta, men innanför ligger ju nått ännu finare.
helt sjukt egentligen att vi ska få en liten bäbis! <3
frågan är bara om vi har fått köpt allt vi behöver, 
köpte iallafall en jätte fin vagn från babyproffsen med 3hjul och dom sa att den va minst lika stabil som en 4 hjuls vagn och att folk säger annat för att dom är oerfarna, och har säkerligen inte haft en 3hjuls vagn själva. skit snygg va den iallafall och passade perfekt för ”stadsmiljö”.
kanon köp & är riktigt nöjd.
tror att vi har allt vi behöver och skulle det va så att vi inte har de så får man ju bara
köpa det i efterhand, inte mer med det.
längtar iallafall !

 

i torsdags va jag & mikael hos hans pappa i uddevalla, jätte trevligt eftersom att vi inte har vart där sen förra året och mycket har ju hänt sen dess. dom va ilallafall jätteglada för allt och tyckte att magen va jätte fin!
sen igår konfirmerades min lillasyster patricia så vi va i kyrkan och sen hem till mami och åt jätte god mat, bara satt på altanen och mös hela dagen..
sen idag åkte jag och älsklingen in till stan för att träffa rickard & hannah, så vi satte oss på chez och åt jätte god oxfilé men potatis gratäng och rostade rotfrukter och en kall cola på det, riktigt gott. sen köpte vi även mjukglass och gick igenom trädgårn.

nuu ska vi bara slappa i soffan!

 

?              

gamla + ny bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0