a good night!

helt underbar natt! fick sova hela natten hoppas dessa 2 dagar som hon vart vaken bara va "2 dåliga nätter" för annars sover hon som sagt jätte bra :) våran duktiga tjej! annars då... jag väcktes klockan 11 av min kärlek då stod godaste frukosten på bordet - Tack bästa! halsen gör ondare än igår men hoppas att det blir bättre under helgen, ska ta en promenad till affären och Apoteket sen nått gott ska inhandlas inför helgen och sen nått för halsen :) ha en kanon dag allesammans

trött tjej somnade i famnen då jag skrev detta inlägg, haha finaste!

image description


Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Min lilla loppa är född 8 april så snart fyller hon ett år :-)

2012-02-24 @ 20:02:09
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0