tisdag

dagen började lite som vanligt - i stress.. är ingen höjdare på att gå upp när klockan ringer och inte heller pricka in tider som tex när jag ska gå till bussen, springa fick jag göra men hann det gjorde jag allt!

 

lämna Nova på dagis som åter igen blev lite ledsen när jag gick men inte alls som tex förra veckan - gick ner till bussen och begav mig till jobbet där hannah & maxemilian kom & hälsade på fick även en goood chailatte som hannah köpt med sig tack! efter några timmars jobbade åkte vi och hämta Nova på dagis och sen hem till oss :)

 

nu sitter jag själv hemma, i våran soffa och bara tar det lungt. Nova sprang runt här hemma med sina skor och knackade på ytterdörren så Mikael tog på henne och gick ut. egentid för mamman är aldrig fel! snart ska jag ta & äta, fajitas beställde mannen min idag!

 

två fina bilder från idag

 


Kommentarer
Postat av: Teresa - Mamma till Melwin & Lucas-Lee

SV: Dagis är bara helt enkelt ;)

2012-09-05 @ 00:04:35
URL: http://teresamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0