tidig morgon.

...för att vara helg iallafall. tänkte att jag skulle få sova lite längre dag eftersom att jag gick upp kvart i 6 igår då jag började halv 7 men icke! nova bestämde sig för att vakna strax innan 7, vilket inte alls är vanligt. hon brukar sova tills ja iallafall mellan 8-9. upp bytte blöja & gjorde välling sen blev de mys i sängen tänkte även att hon kanske ville somna om men nej, så det va bara att pallra sig upp :) men en massa mys blev det i soffan och lite lek innan hon ville sova igen, så nu passar jag på att blogga lite, händer ju inte allt för ofta.

hon kunde inte riktigt komma till ro igår när hon skulle sova, vet inte om det beror på att min bror & hannah va här igår och hon alltid blir så pigg & gärna vill leka hur trött hon än är haha. eller om det är mer tänder på G, hon brukar aldrig ha svårt för att somna utan somnar i sin säng mellan 8-9 och sen sover igenom hela natten men igår vaknade hon ett antal gånger, vet att hennes höger framtand är på väg ner kanske den som klias/gör ont.. får se hur denna natten blir :)

annars då... nova har fått en massa nya kläder & prylar en del från ullared plus att jag va på Nova Star utförsäljning nu i dagarna, hur mycket kläder som helst för billig peng (om man jämnför va dom brukar kosta) så det blev lite nytt till lilltjejen där, tänkte visa senare om jag bestämmer mig för att sitta vid datorn mer idag :)

idag ska vi iallafall på barndop, min kusins son Liam ska döpas idag ska bli roligt att träffa en del av släkten, inte allt för ofta det händer :) tänkte även skaffa en egen domän nu i dagarna, får se om jag får tummen ur bara... är inte allt för bra på de haha..
vad ska ni hitta på idag?






bild tagen i januari.
jag älskar dig min gos <3


Kommentarer
Postat av: Mandy & River

Fina ni är :)

2012-05-05 @ 12:59:11
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Man får aldrig planera sovmorgon ;)

2012-05-05 @ 14:18:25
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0