största stenen..

som rubriken lyder... den största stenen i världshistorien har äntligen släppt från mitt hjärta vi har äntligen fått en LÄGENHET!! bor ju som sagt nu i en andrahands lägenhet, vi måste flytta nu 1 juni och har sökt lägenhet på säkert 8 olika sidor + sökt hos privata men inte fått nått på ett helt år och då har vi endå sökt på ställen där vi inte ens velat bo pga att vi som sagt behövde en lägenhet (helt sjukt) men så är det, men nu igår fick vi äntligen svar att vi fått en lägenhet och inte på vilket ställe som helst utan där vi alltid velat bo i björsared/olofstorp i en jätte fin 3a med diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, jätte fint kök och massa mer. är så jävla glad, lycklig som satan!
nu har  vi äntligen någonstans att bo, slipper hyra mikaels mormors  & nu kan jag söka dagisplats till nova och äntligen kunna inreda mitt hem hur jag vill och novas rum till ett sött litet flickrum..

som sagt, jag är just nu så himla jävla lycklig! (är jag ju annars med min älskade lillafamilj också)
men detta har tyngt ner mig nått så fruktansvärt..

lite bilder från flyttkaoset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0