monday

 

varför ska helgen ta slut så fort?! saknar att vara hemma med Nova så sjukt mycket nu.. men sånt är livet, måste ju jobba. jobbade från 9-17 idag sen va det personalmöte efter 17-19, imon åker vi till borås med alla barn ska bli kul :)

i helgen har vi käkat tacos med hannah & rickard, vart på barndop & varit en sväng på allum där även min plånbok blev stulen så jävla irreterande jävla tattare! min blånbok stack upp lite ur min skötväska då jag precis hade tatt ur mitt ena bankomatkort sen efter 2 sek va den borta! fett jävla surt då jag ska ut och fira michaela på fredag som kommer hem från norge, va och gjorde nytt leg imorse så jag kanske hinner få det på fredag (om jag har tur, vilket jag inte brukar ha).. men hoppas hoppas hoppas!!

här kommer 3 bilder från helgen :)





Kommentarer
Postat av: Mamma till Eddie & bebis i Oktober 2012

Okej skönt och höra om vagnen det är en billig vagn men när vi test körde den kändes den helt okej för dom pengarna. Har inte lust och lägga typ 17 000 på en vagn som jag läste på en blogg alldeles för mycket pengar man aldrig får tillbaka.



Ha en bra dag

2012-05-08 @ 09:53:47
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Åhh va surt med plånboken! att man inte får ha något ifred!

Förövrigt låter det som att ni haft en bra helg :)

2012-05-08 @ 20:35:07
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Petra-tvillingmamma

usch ja, visst saknar man att bara vara hemma!

Var är miljonerna??

2012-05-10 @ 19:35:39
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0