fått tummer ur.

idag har jag äntligen fått tummen ur röven och inskaffat mig en gymkort på life.. första passet körs ikväll! kommer antagligen lida imon på jobbet pga träningsvärk men nu jävlar ska den lilla magen som jag har bort, ligger fortfarande några kilo under min invägningsvikt jag gjorde första gången jag va på Mvc då jag va gravid, bryr mig egentligen inte hur mycket jag väger utan just hur det ser ut.. ska bli tightare är tanken, fastare armar ben mage & verkligen träna min rumpa som blivit typ platt sen jag fick barn...

slutade 2 idag men kom hem till sämsta vädret, ville ju tatt ut Nova så hon fick gunga men får ta det någon annan dag, blåser alldeles för mycket. nu ska jag fixa lite här hemma, har kollat lite på nätet och dessa två tröjor ska in i Novas garderob!


Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Var gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke från designbyMW



http://kkungenduvet.blogg.se/2012/march/tavling-1.html#comment



// Södermanlands största bloggerska

2012-03-28 @ 17:14:51
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: Helene

Melinda, mamma skulle sticka en pippitröja till Nova har du köpt en nu eller

2012-03-28 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0