Nova x5 jag älskar dig

nu under denna 6-7 månaden har Nova hunnit få 2 tänder (tror att mer är på G så som hon hetsbiter i allt) hon slår/bankar på allt, bord, leksaker, mamma, pappa, mage allt allt allt hela tiden (inte som hon gjorde när hon va ”mindre” utan mer kraft i det hela), lägger man sig framför henne så kommer hon fram till ens ansikte och lägger ner hennes ansikte på, myser alltså – helt underbart. hon tar även tag i saker drar upp sig och ställer sig på knä. massa nytt, jag imponeras ständigt av henne!

hon har även börjat med ett helt nytt leende, rynkar på hela näsan och ler verkligen med hela ansiktet ser så jävla sött ut – vårat charmtroll! gud va jag älskar mitt liv, får verkligen inte nog!

going


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0