frågor & svar

har inget annat för mig så svarar på lite frågor som jag fått under tiden jag bloggat :)

Hur kom ni på namnet Nova? Hade ni några andra namn också?
- Novas pappa va helt fast vid namnet från första början för mig va det inte så populärt men när hon föddes va hon verkligen en Nova.
vi hade lite andra namn också men dom blev alldeles för löjliga för mig & mikael.

Vill du ha mer barn efter Nova?
- ja absolut! minst 2 barn hoppas jag iallafall på att få :)

Hade ni bestämt några killnamn om det skulle bli en kille?
- vi visste ju redan att det skulle bli en liten flicka, men jag har mitt favorit killnamn – L***!

Kallade ni eran bäbis något speciellt när hon låg i din mage?
- ja hon kallades för knodden :)

Va erat barn planerat och hur gammal var du när du fick barn?
- nej Nova va inte planerad, men lika välkommen för det. jag va lite tveksam i början om vi skulle behålla barnet eller ej med tanke på att vi inte hade någon lägenhet och sådär, men Mikael va helt bestämd från första stund han ville behålla det, allt löste sig med lägenhet och nu sitter vi här med världens underbaraste dotter :) jag va 19 ca 2 veckor efter att Nova fötts så fyllde jag 20.

Hur bor ni nu?
- just nu bor vi i en 2:a men söker lägenheter hela tiden och förhoppningsvis flyttar vi till en 3:a snart! :)

Hur länge har du vart tillsammans med din kille?
- jag & mikael har vart tillsammans till och från i snart 6 år.

 

där va några, kanske tar några till i veckan.. är det nått du undrar så är det bara att fråga på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0