blogg.se appen = sämst..

jag vet inte hur det är för er andra men när jag ska slänga iväg ett inlägg från min mobil alltså från blogg.se appen så funkar det inte, fett störande då jag har försökt sen dagen då jag skaffade blogg.se vilket va för 2 veckor sen typ.. hoppas att det funkar snart, lätt att skicka iväg ett inlägg från mobilen när man är iväg ju :)

idag är det tisdag, tror ingen har missat det haha. jag & Nova har iallafall vart på öppnaförskiolan/babyöppet som alla andra tisdagar, kom lite sent idag bara nova somnade en halvtimma innan vi skulle gå sen skulle hon ha mat när hon vaknade + att hon bajsade preeecis när vi skulle gå så av med kläder och sen va vi redo att gå :) idag är jag verkligen jätte trött, vet inte varför har sovit bra inatt men känner mig matt kanske börjar bli sjuk, hoppas inte!! för imon ska jag jobba, Mikael har blivit permeterad (får gå hemma tills det kommer nya jobb till firman) vet inte alls hur länge men förhoppningsvis får han komma tillbaka snart, men tills dess ska jag jobba lite, ska bli skönt att komma ut lite dock är det på ett dagis så kanske inte får så himla mycket lung och ro haha men det ska bli skoj att träffa alla barn igen :)


jag & min going idag på öppnaförskolan <3

image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

har hört andra som också har problem med det. jag kan skriva inlägg i min app men jag tycker den är tråkig för det går ju inte att göra enter och större bilder och centrera m.m :P

2012-01-25 @ 00:41:57
URL: http://mittvitabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0