andra minijulen

denna fredagen började stressigt, då jag & Nova va extra trötta på morgonen och tog en liten sovmorgon. Mikael mormor skulle komma och hämta oss klockan 12 och dum som jag är så packade jag inte dagen innan så blev lite stress under morgonen för min del då Mikael va iväg och jobbade men efter en stund av stress ringer Mikaels mormor och berättar att hon blev lite sen så då kunde jag lugna mig lite.. vi hämtade upp Mikael och körde vidare mot Sollebrunn när vi kom fram ställde jag mig och gjorde rocky roads som min svärmor ville att jag skulle göra, dom blev kanon goda! hopp in i duschen och sen började folk trilla in, vi käkade julmat & sen va det dags för Bingolotto (uppesittarkvällen va ju..) och på säkert 20 lotter vanns 250 kr om inte mindre? mellan pauserna i bingolotto passade vi på att dela ut julklappar Nova fick en jätte fin ”lära gå vagn” (heter det så?! haha) kläder & en rullande, blinkande, låtande boll som hon för övrigt tycker är skit roligt! jag & Mikael fick en toast maskin, en blender, en fotoram som man sätter in ett usb-minne så visas det olika bilder & pengar plus att mikael fick kläder och jag fick också lite smått till mig själv :) på kvällen spelades det spel och tjötades, en toppen dag verkligen!

2011-12-23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0