tungt huvud.

har sjukt ont i huvudet, är matt, näsan bara rinner & halsen gör ont - stackars mig :( haha eller inte! full rulle är det nog endå här hemma Nova vill leka & busa en massa så man får allt vara pigg och glad endå men det är jag så gärna för mitt lilla hjärtas skull :) vet inte va som hänt med hennes sömn vaknade vid 2 inatt av att hon lekte i sängen? hum.. 2 dagar i rad har hon vaknat nu och hon som brukar sova från 9 på kvällen till typ 9 på morgonen.. vaknar som ett frågetecken och undrar va som händer haha.. men i natt tog jag iallafall bara över henne i våran säng hon rullade runt, satt upp, bankade i sängen & på pappasrygg en stund och sen tillslut somnade hon igen efter sådär 45 min glad va hon iallafall så man kan ju inte annat än att le åt henne och hennes lilla glädjeskrik.. annars har det inte hänt så mycket idag, har ringt runt massa efter lägenhet osv står helt still nu & hoppas verkligen att vi får nått snart.. blir galen av att inte veta!

fint väder är det iallafall ute, så ut och ta en promenad är nått som måste göras idag!

jag & min prinsessa :) august 2011.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tackar! :D



Vilken fin liten tjej ni har, när är hon född? :)

Kram

2012-02-23 @ 19:09:27
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Så söt, vilken månad är hon född?

2012-02-23 @ 19:35:49
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0