måndag

så va det måndag igen! önskar att jag hade fått en ledig dag till med min älskade lilla familj, gud va man uppskattar helgen nu när man börjat jobba, helt sjukt. idag började jag 9 & slutade 17 jobbar fortfarande på dagiset som jag skrivit förut skulle egentligen bara vart där några dagar förr förra veckan men det är en tjej som ska sluta och dom har inte hittat någon ny som kan jobba så jag får vara kvar i en månad känns kanon eftersom mikael inte har fått komma tillbaka till jobbet än. har även vart på en jobbintervju på O'learys vid centralstationen, skulle provjobba men tackade nej då jag hellre ville jobba dag och inte kvällar/helger när jag har min lilltös hemma :). känns fortfarande jätte roligt att jobba & mikael tycker det är roligt men långtråkigt att vara hemma, Nova har även blivit mer pappig sen mikael började vara hemma vilket jag tycker är bra!! dom får ju också en jätte bra kontakt nu, viktigt viktigt!!

Nova somnade vid 8 idag efter en massa bus & lek med mamma, det har hänt så himla mycket under bara dessa tre veckor hon gör en massa nya saker. får skriva mer om det sen/imon. nu ska jag in & duscha!

här kommer en gammal bild på Nova då jag inte hunnit lägga in nya bilder från mobilen till datorn :)
världens vackraste tjej! STOLT mami <3




Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Embla

vilket fint kort :)

2012-02-27 @ 10:12:42
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0