härliga fredag

phuu vilken vecka! har jobbat alla dagar utan torsdag, är inte alls van vid att jobba så mycket men roligt har det vart, och skönt dessutom att få komma ut lite. hade ju helt klart hellre vart hemma med min gosetös istället men man kan inte få allt.. va ju som sagt lite halvtvungen att börja jobba med tanke på att mikael blev permeterad och inte vart med i a-kassan tillräckligt länge visst vi kunde tatt ut föräldrarledighet båda två men får man jobberbjudande så är man ju helt dum om man inte tackar och tar emot om båda går hemma.. kände ju lite ångest när mikael fick "gå av" jobbet tillsvidare.. men allt löser sig och förhoppningsvis har mikael sitt jobb snart igen :)

har ju inte vart speciellt aktiv här på bloggen dom senaste dagarna/veckorna det har inte blivit så bara. har kommit hem från jobbet och lekt & mys med min prinsessa tills hon somnat för kvällen vilket är vid 8-9 sen har jag vart så trött själv att jag lagt mig på soffan, myst med min kärlek & sen somnat. då har liksom inte bloggen vart nått jag orkat engagera mig i, har tänkt nästan varje dag att "idag ska jag göra några inlägg" men ja så har det ju inte blivit haha :) idag slutade jag vid 5 sen åkte jag,mikael & nova hem till min mamma för taco-mys med familjen min bror & hans tjej va också där så vi åt & spelade lite spel en hel mysig kväll!

nu har jag faktiskt tänkt att mysa med min kärlek & totalsomna på soffan ska verkligen försöka blogga mer nu!
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0