söndag

helgen va snabbt över, imon ska Nova vara på dagis från 9-14 helt själv. jag skulle egentligen bara vart hemma under tiden men ska istället jobba lite :)smile idag har jag vart riktigt seg, va ute & firade hannah igår - jätte skoj! men det känns ju idag (börjar bli gammal) skämt & sido men man är ju inte lika van vid party livet längre direkt.. just nu sitter Nova & kollar på teletubbies i sin fina saccosäck & jag sitter bredvid, hon ska snart sova.. hon är jätte trött då hon sov från 10-11 typ & hon ska egentligen sova vid 12 så har spenderat dom senaste 2 timmarna på att hålla henne vaken men snart så! då blir det egentid för mami, mikael är i Kalmar & kollar på fotboll så jag ska lägga mig i soffan och kolla på film tror jag :)smile skönt med egentid!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0