mysdag.

har haft en jätte mysig lördag. började med världens sovmorgon jag vaknade kollade på klockan "09:10" okej tänkte jag & kollade till Nova hon sov hur gött som helst, la mig i sängen igen somnade om och vaknade 20 min senare, Nova sov fortfarande la mig i sängen igen och vaknade 10:15 utav att Nova började prassla med täcket i sin säng så jag kollade upp och där ställde hon sig upp och gav mig världens smile haha.

drog iväg till trollhättan med min svärmor där vi handlade mat & kollade i lite affärer, mikael passade på att gå ut & gunga med nova (finns ju inte där vi bor..) vilket är surt som fan! kom hem busade med min gos och sen va det dags för premiärgrillning idag blev en massa mat huur gott som helst. annars har vi inte gjort så mycket idag, käkat tårta, kollat på film (baksmällan) och jag har suttit en del vid datan..

dags att lägga sig snart, men är inte direkt trött efter min sovmorgon... hoppas ni haft en kanon lördag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en super lördag.... Man kanske skulle flytta så man fpr möjlighet att umgås med er natt som dag. Älskar dig kram

2012-04-22 @ 08:24:55
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad härligt med sovmorgon!

2012-04-22 @ 12:11:53
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0