avtryck - tavla

gjorde avtryck av novas fötter för 2-3 månader sen, men så tankspridd som jag är och framförallt GLÖMSK så har jag inte gjort klart det som va tänkt att jag skulle göra med avtrycken, men idag så.. fixade & trixade lite så nu är avtrycken i en ram ska bara få upp den på väggen också, eller nej ganska onödigt med tanke på att vi ska flytta snart men upp på någon hylla ska den allt :) inte finaste avtrycken kanske men blev enda ganska nöjd (förutom att jag va så dum och filade alleles för mycket mellan tårna).. men men nu vet jag det tills nästa gång - inte fila mellan tårna haha..


image description


Kommentarer
Postat av: REBECCA

vilken fin tavla!



och jätte härlig blogg:)

2012-04-20 @ 08:31:59
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0