söndag

då va denna veckan slut men jag är mer än redo för en ny vecka
hoppas att det blir en bra vecka med erbjudande på någon lägenhet kanske, kan ju hoppas :)

imorse vaknade Nova vid 8 men hennes farmor va ganska snabbt inne i rummet
och tog henne så jag & pappa mikael fick sova ut
välbehövt & hur skönt som helst
när klockan va 12 vaknade jag av att mina bröst va jätte spända!
men hade en hungrig liten prinsessa så dom ”sjönk” ner ganska snabbt igen :)
sen åkte vi hem runt 2 tiden.
nu sitter jag här i soffan, mikael är iväg & gymmar och Nova tar en liten Pn
ska ta och packa upp medans sessan sover så vi hörs sen :)

slänger upp en bild på min lilla prinsessa också,
nästan en månad gammal – tiden går fort, riktigt fort <3

2011 06 19 (2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0