ny vagn

tittade lite på blocket igår efter en ny vagn till Nova
en vagn där sittdelen helst skulle vara vändbar men ett måste va sittdel mot mig!
hittade en ganska snabbt som va billig och såg bra ut.
åkte idag till kärra och skulle kolla på vagnen
och förhoppningsvis köpa den!
prov körde lite men guuud vilken skillnad!!!
min lätta vagn med tre hjul som man kan vrida & vända åt alla håll
genom att bara gå i en cirkel går vagnen runt & runt
men denna, nu va man tvungen att dra ner handtaget och sen flytta åt sidan
det va just därför jag köpte en trehjuls vagn från första början
för dom med fyra hjul såg så klumpiga och jobbiga ut.
men det tar la lite tid att ”vänja” sig att köra den, kanske?!
men jag köpte den iallafall en BRIO vagn & jag gav 1600 kr för den
billigt tycker jag om man tänker på vad vagnar kostar nu för tiden
köpte ju våran andra vagn ny så därför valde vi att köpa en begagnad nu

ska iallafall ha denna vagnen nu när Nova ska börja sitta i vagnen
alltså nu under vintern & sen ta fram min älskade babytravel vagn till våren igen :)

9578768682

nya vagnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0