mammas sessa

nu är jag äntligen hemma efter sushi, snabbis i stan, öppnaförskolan & 6 månaderskontroll på BVC
tyvärr så hann jag inte alls stanna länge på öppnaförskolan eftersom jag hade tid hos bvc
men får ta det nästa vecka bara, eller i veckan..
bara det att det är endast tisdagar det är babyöppet mellan 13-15:30 & det passar oss lite bättre
än 9 på morgonen, men nått man kanske kan ändra på :)
Nova va iallafall yngst av alla barnen idag, men mest aktiv haha
hon snurrade & ålade runt i den där lilla ”hörnan” dom leker i och skulle ta alla andras saker
för det hon själv hade passade inte
men alla påpekade att hon va väldigt aktiv & så med hela tiden. min sessa det!

får skriva mer om Bvc besöket senare plus att jag har fått lite frågor som jag tänkte svara på :)
nu ska jag fixa käk innan kärleken kommer hem :)

20111122-153021.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0