HOHO?

anybody there?
yes nu är jag här igen, förhoppningsvis för att fortsätta höhö..
sjukt hur mycket det kan pendla mellan massa inlägg om dagen till noll fantasi
och ingen lust alls att blogga..
det har självklart hänt en massa det senaste.
nova växer och utvecklas en massa hela tiden roligt som satan :)

just nu håller jag iallafall på att rensa bilder på datan
har så sjukt mycket bilder på Nova!!
sen är jag så dum så varje gång jag lägger över bilderna från mobilen till datan så tar jag inte bort dom kassa bilderna direkt utan jag lägger allt i en ”ny mapp” och väntar tills den dagen jag rensar.
dumma dumma mig! blir så mycket jobbigare nu ju.
måste lära mig att varje gång jag lägger över bilder ska jag rensa och sen lägga i rätt mapp så slipper jag krångla med allt detta.

nu ska jag fortsätta skriver mer sen eller imon, lovar :)!
har tappat sjuuuukt mycket läsare men endå några som håller sig kvar även fast det inte kommit någon uppdatering, jätte roligt verkligen!

nu måste jag få ordning på bilderna!
pusss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0