dåligt.

har inte ”hunnit” med att skriva om det jag skulle idag,
6 månaders kontroll, svar på frågor & hade tänkt lägga in del 2 av Novas dop presenter
det blir inte alltid som man tänkt sig när man har barn :)
förut va Nova lite gnällig så fick ju självklart lägga bloggen åt sidan
men vi har bara myst & lekt hela kvällen tills hon somnade..
badade förut också, va ju så sjukt trött för att jag bara sovit ca 4 timmar i natt
så där låg jag och bara slappnade av, älskar att bada!
men jag lyckas iallafall somna & vaknar av att mikael kommer in och frågar vad jag gör, haha
så trött va jag nu är klockan redan halv 12 & jag fattar inte ens varför jag är vaken

 

nu: sängen!

sussa sött allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0