buhu

jag har börjat tänka på det där med min vagn
nova vill ju gärna sitta nu när hon blivit större osv
men jag tycker inte alls om sittdelen till vagnen för den är utåt
& jag vill ha henne mot mig när hon ska sitta
tyvärr så går den ju inte att vända
och jag älskar min vagn!
den är så jäkla lätt & smidig, buhu…
hade jag haft en större liggdel så hade jag bara kunnat dra upp ryggstödet
så hade hon kunnat sitta så men icke
den grejen man drar upp (vad heter det :S haha)
är alldeles för kort så huvudet drar i.
hade ju så gärna velat ha liggdelen under vintern
för då hade hon kunnat sitta & ligga
eller iallafall en vagn där sittdelen är mot mig..

kanske dags att kolla på ny vagn..

IMG_0126

min älskade lätta fina smidiga vagn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0