värkar

går vaknade jag vid 04:20 och hade lite värkar, men inte alls mycket så somnade om efter en timma ungefär sen när jag vaknade vid 10 så drog det igång igen men en aning smärtsammare åkte iallafall in till stan och mötte upp min kusin så vi gick i stan och sen käkade vi på jensens :) värkarna kom och gick hela tiden dom va väldigt täta men inte långdragna och så här höll det på fram och tillbaka fram tills klockan va 4 ungefär. lite scary eftersom att man aldrig har vart med om det förut, och man har ju ingenaning om vad som ska hända men nu har jag fått känna på det och allt gick ju bra, visserligen kommer det va 100 gånger värre när det väl är dags men jag är bara glad att det har börjat dra igång lite smått :) inatt har jag iallafall fått sova hur skönt som helst, utan att vakna och inte kunna somna om :) vaknade vid kvart i 11 och sen gick jag och min kärlek ner och tvättade och sen har vi inte gjort så mycket mer.. kärleken gjorde jätte god thaimat som vi har ätit och nu väntar vi bara på att bb ska börja. nu ska jag käka upp mina isglassar, ciaaao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0