knodden <3

sitter i soffan med min kärlek och myser, kollar på bb och äter en massa gott :) idag har jag och Mikael vart i stan och köpt en kostym till han, efter det åkte vi hem och har bara tatt det lungt. imon kommer min fina kusin nathalie hit från Trollhättan så jag ska möta upp henne istan och sen ska vi kolla runt lite och senare ska jag & älsklingen på 20 års fest :) känner även att jag vill få ut så mycket som möjligt utav helgen och nästa vecka för tror nog att våran sessa längtar så mycket efter oss att hon kanske tittar fram några dagar tidigare än beräknat :) men man vet aldrig, kan ha helt fel men många tror det. jag längtar iallafall efter att få se min lilla knodd <3 det har inte vart så mycket liv där inne på sista tiden antagligen för att hon inte har så mycket plats att röra sig på, har bara känt en hand eller fot eller nått som ”stuckit” ut som man har känt jätte tydligt men dom 2 sista dagarna har hon levt loppan där inne, helt underbart är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0